موج نقدها از ترودو به علت گفتن این حرف که افراد کم عایدی مالیات پرداخت نمی نمایند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، برای دومین روز متوالی، جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، به علت اظهار نظر در خصوص کانادایی های کم عایدی و مقدار مالیاتی که پرداخت می نمایند مورد سرزنش منتقدان قرار گرفته است. ترودو هفته گذشته در جلسه دوره ای پرسش و پاسخ گفت:ما شواهدی در دست داریم مبنی بر اینکه محافظه کاران نمی دانند که خانواده های کم عایدی از معافیت مالیاتی بهره مند نیستند، زیرا آنها مالیات نمی پردازند.

موج نقدها از ترودو به علت گفتن این حرف که افراد کم عایدی مالیات پرداخت نمی نمایند

این صحبت های ترودو در واکنش به اظهار نظر نماینده محافظه کار مجلس Pierre Poilievre، صورت گرفت که در صحبت هایش از لیبرال ها به دلیل حذف اعتبار مالیاتی ورزش بچه ها که به وسیله دولت قبلی Harper وضع شده بود، انتقاد نموده بود.

دقیقا معین نیست که منظور ترودو از افراد کم عایدی چه کسانی بوده است، اما ناظران خاطرنشان کردند که این رقم چیزی در حدود 12 هزار دلار عایدی در سال است و اینکه هر بخش از عایدی برای هزینه های دیگری همانند مالیات بر فروش و مالیات بر کربن پرداخت می گردد.

محافظه کاران سریعا به ترودو اعتراض کردند و گفتند که او نخست وزیری است که ارتباط مناسبی با قشر عادی مردم کانادا ندارد.

Bob Saroya نماینده محافظه کار منطقه Markham-Unionville گفت:من روزانه دهها تماس و صدها ایمیل از مردمی که در منطقه تورنتو و سایر نقاط کشور هستند دریافت می کنم که اعلام می نمایند به میزان کافی تحت تاثیر اقدامات این نخست وزیر و فشار افزایش مالیات ها قرار گرفته اند.

Andrew Scheer رهبر حزب محافظه کار این موضوع را در جلسه روز سه شنبه گذشته بیان کرد و با ترودو در خصوص روینمودهای احزاب نسبت به سیاست های مالیاتی وارد بحث شد.

Scheer با اشاره به سیاستگذاری دولت هارپر که به وسیله دولت ترودو کنار گذاشته شده است گفت:آیا ترودو فکر می نماید دانشجویان کم عایدی وجود ندارند؟ او اضافه نمود که:نخست وزیر افرادی را برای کنترل و اداره شرایط مالی خانواده خود دارد، بنابراین تعجبی ندارد که او نحوه کار سیستم مالیاتی را درک نمی نماید.

ترودو در پاسخ گفت:در حالی که ما همچنان بر روی کانادایی ها متمرکز هستیم، تمرکز محافظه کاران بر این است که من چگونه عظیم شده ام.

ترودو بارها اعلام نموده که لغو اعتبارات مالیاتی در نهایت برای کانادایی ها بهتر بوده است زیرا افراد طبقه مبه وسیله مالیات بر عایدی کمتری می پرداختند و از مزایای کودک در کانادا استفاده می کردند. دولت ترودو مدت کمی بعد از به قدرت رسیدن، نرخ کمترین مالیات بر عایدی را از 22 درصد به 20.5 درصد کاهش داد.

با این حال، گزارش موسسه Frasesr در سال 2017 نشان می دهد در حالی که نرخ مالیات بر عایدی کاهش یافته است، اما به دلیل حذف اعتبارهای مالیاتی، 81 درصد از خانواده های طبقه مبه وسیله در نهایت مالیات بیشتری پرداخت می نمایند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "موج نقدها از ترودو به علت گفتن این حرف که افراد کم عایدی مالیات پرداخت نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موج نقدها از ترودو به علت گفتن این حرف که افراد کم عایدی مالیات پرداخت نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید