چهار شاهزاده سعودی همچنان در بازداشت بسر می برند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، حساب توئیتری العهد الجدید که هر از چند گاهی اطلاعاتی درباره آل سعود منتشر می نماید این بار نوشت که چهار تن از شاهزادگان همچنان در بازداشت بسر می برند.

چهار شاهزاده سعودی همچنان در بازداشت بسر می برند

به گزارش گروه بین الملل انجمنهای سلوبلاگ، حساب توئیتری العهد الجدید نوشت که چهار تن از شاهزادگان که اخیرا محمد بن سلمان ولی عهد سعودی آن ها را بازداشت نموده بود همچنان در بازداشت هستند.

در این حساب توئیتری آمده است که اسامی این چهار شاهزاده احمد بن عبدالعزیز، محمد بن نایف، عبدالعزیز بن سعود و نایف بن احمد است.

همچنین آمده است: تصاویری که خبرگزاری عربستان (واس) از بازدید های عبدالعزیز بن سعود وزیر کشور منتشر کرد، تصاویری قدیمی است که از قبل گرفته شده است.

اوایل مارس گذشته روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنالاز بازداشت شاهزادگان سعودی از جمله احمد بن عبدالعزیز برادر کوچک شاه سعودی و محمد بن نایف بن عبدالعزیز ولی عهد سابق اطلاع داد.

این روزنامه نوشت که علت این بازداشت ها خیانت به کشور عنوان شده است. بعضی ناظران نیز گفتند که بازداشت بن نایف و بن عبدالعزیز ممکن است اقدامی در جهت از میان برداشتن موانع بر سر راه جانشینی محمد بن سلمان به جای پدرش باشد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "چهار شاهزاده سعودی همچنان در بازداشت بسر می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار شاهزاده سعودی همچنان در بازداشت بسر می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید