کومیته بانوان ایران در انتظار برنز جهانی کاراته

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، تیم کومیته بانوان ایران پس از پیروزی در مسابقات جدول شانس مجدد رقابت های قهرمانی دنیا کاراته 2018 اسپانیا به دیدار رده بندی راه یافت.

کومیته بانوان ایران در انتظار برنز جهانی کاراته

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی دنیا 2018 اسپانیا که به میزبانی شهر مادرید در حال پیگیری است، تیم کومیته بانوان ایران پس از راهیابی به جدول شانس مجدد، با پیروزی مقابل حریفان به دیدار رده بندی راه یافت و باید فردا (شنبه) 19 آبان برای کسب مدال برنز در این بخش به مصاف تیم کشور میزبان(اسپانیا) برود.

تیم کومیته بانوان ایران با ترکیب حمیده عباسعلی، پگاه زنگنه، فاطمه چالاکی و رزیتا علی پور در نخستین گام به مصاف تیم سنگال رفت که با حساب 2 بر صفر به پیروزی رسید. شاگردان ستاره موسوی در ادامه راه تیم هلند را یک بر صفر شکست دادند اما در مبارزه سوم با حساب 2 بر یک نتیجه را به تیم ژاپن واگذار کردند اما به دلیل صعود تیم ژاپن به فینال این رقابت ها، تیم ایران به جدول شانس مجدد راه یافت.

شاگردان موسوی پس از راهیابی به جدول شانس مجدد، در مبارزه نخست این مرحله با نتیجه یک بر صفر ترکیه را شکست دادند و در مبارزه دوم نیز با حساب 2 بر صفر تیم کومیته کوزوو را مغلوب نموده و راهی مسابقه رده بندی شدند.

پیش از این نیز تیم کومیته مردان ایران تحت مربی گری شهرام هروی توانست با پیروزی مقابل رقبایش راهی مسابقه فینال این رقابت ها گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کومیته بانوان ایران در انتظار برنز جهانی کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومیته بانوان ایران در انتظار برنز جهانی کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید