تبدیل گراند هتل اینگلس مادرید به یک هتل لوکس و مدرن

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، گراند هتل اینگلس مادرید در سال 1886 فعالیت خود را شروع کرد، اما به مرور زمان شکوه خود را از دست داد تا اینکه اخیرا بازسازی شد و به عنوان یک هتل مدرن و لوکس مجددا افتتاح شده است.

تبدیل گراند هتل اینگلس مادرید به یک هتل لوکس و مدرن

گراند هتل اینگلس (Gran Hotel Inglé) در شهر مادرید مرکز گردهمایی شورش های سیاسی و جشن های باشکوه اواخر قرن 19 و اوایل 20 بوده است و هواداران زیادی بین هنرمندان، نویسندگان، شاعران و روشنفکران دارد.

اکنون که 130 سال از زمان آغاز به کار این هتل می گذرد، بازسازی های فوق العاده ای در این هتل انجام شده و آن را به یک هتل لوکس و مدرن تبدیل نموده است.

این هتل به عنوان اولین هتل لوکس مادرید، در سال 1886 افتتاح شد و به لطف امکاناتی نظیر آسانسور، نورپردازی، بخاری و حمام در هر طبقه هتل، بی نظیر بود و نمونه یک هتل پیشرفته با امکانات لوکس در شهر به حساب می آمد. در طول این سال ها، این هتل میزبان هنرمندان، نوازندگان و روشنفکرانی نظیر ویرجینیا وولف، هنری ماتیس و کارلوس گاردل بوده است. اما به مرور زمان این هتل مورد بی توجهی نهاده شد و احتیاج به تعمیرات پیدا کرد. بالاخره این تعمیرات انجام شد و سال جاری این هتل به عنوان یک هتل مدرن در جهان مجددا آغاز به کار کرد. گروه راک ول با هزینه 20 میلیون دلاری پیروز به این بازسازی شدند.

این گروه با الهام از روزهای طلایی و اوج هتل در دهه 1920، بازسازی هتل را آغاز کردند و با استفاده از سایه های نارنجی سوخته، نقره ای و خاکستری، سبک آرت دکو را پیاده کردند. سقف لابی این هتل که 6 متر بلندی دارد، با لوسترهای زیبا می درخشد و می توان کارت پستال های زیبایی از شهر مادرید را دید که در زمان نوسازی هتل پیدا شدند و در محفظه های شیشه ای به نمایش درآمده اند. برای ایجاد فضای بیشتر در اتاق های هتل، تعداد اتاق ها از 72 مورد به 48 مورد رسیده است که شامل 43 اتاق و 5 سوئیت می گردد. هر یک از اتاق ها مجهز به امکانات لوکس نظیر ملافه های کتان مصری، وسایل سرویس بهداشتی برند لوکسیتان (LOccitane)، آثر هنری اصل و مینی باری با محصولات خاص است.

رستوران هتل به روی عموم مردم و مهمانان هتل باز است و علاوه بر غذاهای محلی، منوی نو سرآشپز ویلی مویا ترکیبی از تاپاس (یک نوع پیش غذای اسپانیایی) و غذاهای ویژه نظیر ساندویچ کالاماری می گردد. کتابخانه این هتل با بیش از 500 عنوان کتاب و جایگاه های چرم پذیرای مهمانان است. اسپای Égoïste نیز با انواع خدمات درمانی مثل درمان جت لگ (که شامل ماساژ صورت با سرمادرمانی یخ می گردد) از بخش های جالب این هتل به شمار می رود. جالب است بدانید هزینه اتاق های دو تخته در فصل های سیزن، از 384 یورو و در سایر ایام سال، از 284 یورو آغاز می گردد.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "تبدیل گراند هتل اینگلس مادرید به یک هتل لوکس و مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل گراند هتل اینگلس مادرید به یک هتل لوکس و مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید