مسئولان فکر تامین نیازهای مردم سیستان و بلوچستان باشند

به گزارش انجمنهای سلوبلاگ، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان نماینده مردم خاش سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت و مشقت بار کرونایی بایستی دولت و مسوولان به فکر تامین نیازهای مردم استان باشند.

مسئولان فکر تامین نیازهای مردم سیستان و بلوچستان باشند

اسماعیل حسین زهی در گفت و گو با انجمنهای سلوبلاگ اضافه کرد: امکانات و تجهیزات در اختیار دولت برای حل مسائل بهداشتی مردم سیستان و بلوچستان بسیار ناچیز بوده و بر خلاف ادعای دولتمردان و وزارت بهداشت شاهد اوضاع تاسف باری در منطقه هستیم.

وی اظهارکرد: وسعت و گستردگی و پراکندگی جمعیت سیستان و بلوچستان باید برای مسئولان کشوری مانند وزیر بهداشت قابل درک باشد و هم اینک از ارتش و سپاه می خواهیم از ظرفیت های خود برای یاری به مردم استان بهره ببرند، زیرا آنطور که باید و شاید در روزهای پایانی این دولت هیچ گونه رمقی برای خدمت به مردم مشاهده نمی کنیم.

حسین زهی ادامه داد: مجلس در کنار دولت نو خواهد بود و قطعا مسیری باید در پیش گرفته گردد که در آن برطرف و کاهش دادن محرومیت ها و تبعیض و بی عدالتی هاست.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: توصیه ما به مردم منطقه و استان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک و دور شدن از تجمعات است، اما از دولت انتظار داریم همه کوتاهی های خود را گردن مردم نیندازد.

وی گفت: با توجه به اینکه مردم استان با تنگناهای معیشتی و شرایط سخت کرونایی روبرو اند، می طلبد که دولت و سپاه و ارتش و خیران و نهادهای حمایتی برای یاری به مردم استان بشتابند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مسئولان فکر تامین نیازهای مردم سیستان و بلوچستان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان فکر تامین نیازهای مردم سیستان و بلوچستان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید