تئاتر

علیرضا پاکزاد، بازیگر سینما درگذشت

علیرضا پاکزاد، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون استان کرمانشاه بر اثر سکته قلبی در 47 سالگی درگذشت.

17 مهر 1401

تک نوازی روی یخ های شناور به سینماهای هنروتجربه می آید

تهران (پانا) - فیلم تک نوازی روی یخ های شناور به کارگردانی روح الله صدیقی از 9 اسفندماه در سینماهای هنروتجربه اکران می گردد.

19 خرداد 1401

10 استان زیبای هند که باید شناخت

هند از دیرباز با تنوع فرهنگی، غذاهای محلی منحصربه فرد و منظره ها طبیعی، یکی از بهترین مقاصد گردشگری دنیا می گردد؛ این کشور از چند استان تشکیل شده که بعضی از آن ها در زیبایی و جاذبه های گردشگری، سرآمد بقیه هستند.

31 اردیبهشت 1401

شب طلایی؛ داستانی تکراری از آشفتگی های خانوادگی (جشنواره فیلم فجر)

یک خانواده پر جمعیت به بهانه تولد مادر پیرشان در خانه قدیمی او جمع شده اند. اما ارتباط افراد خانواده که در ظاهر خوب است با آمدن شوهر یکی از دخترها به بحران کشیده می شود. حامد همسر نسرین، مقداری طلای امانتی در خانه مادر زنش دارد که حالا گم شده و اصرار دارد...

18 اردیبهشت 1401

نیس شهری برای لذت بردن واقعی از زندگی

جدا از شهر زیبا و مشهور پاریس، فرانسه شهرهای زیبای دیگری هم دارد که شاید کمتر در مورد آنها صحبت شده باشد. نیس از جمله شهرهایی است که هم نام زیبایی دارد و هم به سبب ساحلی بودنش از زیبایی خاصی برخوردار است. این شهر که در جنوب شرقی فرانسه واقع شده است و قدمت...

8 اردیبهشت 1401

بهترین زمان سفر به لیون؛ مرکز غذای فرانسه

بهترین زمان سفر به لیون، زادگاه سینما و مرکز غذای کشور فرانسه چه زمانی از سال است؟ برای اطلاع از آن، با ما همراه باشید.

5 اسفند 1400

جشنواره لوکارنو از بازیگر فرانسوی تجلیل می نماید

لتیسیا کاستا جایزه فزونی فستیوال فیلم لوکارنو 2021 را دریافت می نماید.

24 تیر 1400

سرنوشت فیلم های درحال اکران در شرایط قرمز

تهران (پانا) - حسین فرح بخش که تا قبل از تعطیلی سینماها، فیلم تک خال را در پرده سینما داشت و به قول خودش سینما داشت در دور خوبی می افتاد می گوید ارشاد باید به این فیلم ها خسارت مضاعفی بدهد زیرا نباید سینما تعطیل می شد.

16 اردیبهشت 1400

گریه الناز شاکردوست در لحظه خداحافظی

الناز شاکردوست متولد سال 63، بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر است. او در صفحه شخصی خود در فضای مجازی عکسی از گریه خود در انتها فیلم سراسر شب منتشر کرد.

4 بهمن 1399

عرضه دفتر مطالعات تئاتر (2) در کتاب فروشی ها

به گزارش خبرنگاران کانون تئاتر دانشگاهی اداره کل هنرهای نمایشی ظرف دو سال اخیر اقدام به انتشار نشریه ای تخصصی با عنوان دفتر مطالعات تئاتر نموده که آمار درخواست دانشجویان و دنبال کنندگان حرفه ای هنرهای نمایشی نشان می دهد این نشریه با اقبال روبرو شده...

3 آبان 1399

بسته شدن درهای اروپا به روی کرونا، ویروسی که برای نخست وزیر انگلیس جدی نیست!

یک روزنامه لبنانی با بیان اینکه سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده کشورها باید فرایند خودمراقبتی را برای جلوگیری از گسترش کرونا در پیش بگیرند، گزارش کرد نخست وزیر انگلیس این ویروس ناشناخته را جدی نگرفته است.

20 اردیبهشت 1399

صحنه صادق تئاتر را خالی نکنید

محمد فیلی در یک یادداشت از هنرمندان تئاتر دعوت کرد تا صحنه را خالی نکنند و نگذارند رسالت این هنر مغفول بماند.

15 اسفند 1398

ساخت سالن والیبال المپیک توکیو به خاتمه رسید

ساخت و تجهیز سالن مسابقات والیبال المپیک 2020 ژاپن در نزدیکی توکیو به پایان رسید.

29 دی 1398

بهره گیری از مصالح بومی و چرخش پول در استان

خبرنگاران/خراسان جنوبی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: باید از مصالح بومی در پروژه های عمرانی بهره برده گردد تا پول در استان استفاده شده و به چرخش درآید.

9 دی 1398

کمبود یا نبود آموزش، بودجه و امکانات؛ سد راه هنرمندان تئاتر یزد

علیرضا خورشیدنام- یزد- خبرنگار: راهیابی بسیاری از بازیگران یزدی به جشنواره های بزرگ ملی و بین المللی نشان دهنده ظرفیت های خوب استان در حوزه تئاتر است، اما هنوز ظرفیت هایی هستند که آماده شناسایی اند، ولی وارد عرصه نشده اند.

21 آذر 1398

راه یابی فیلم کوتاهیک هیچ به جشنوراه بین المللی فیلم بم آمریکا

امین مرادی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در ادامه موفقیت های فیلم کوتاه یک هیچ،به کارگردانی هنرمند جوان سنندجی سامان حسین پور نخستین جشنواره فیلم های آنلاین میکرو کاردورا انگلستان میزبان این فیلم کوتاه از تولیدات حوزه هنری استان کردستان به نمایندگی...

16 آبان 1398

برگزاری دوره های رایگان آموزشی کارآفرینی و ایجاد کسب و کار مجازی

معاون صنایع دستی استان تهران گفت: دوره آموزشی رایگان کارآفرینی و ایجاد کسب و کار مجازی برای صنعتگران صنایع دستی و کارشناسان فنی در آمفی تئاتر سازمان میراث فرهنگی برگزار می گردد.

15 مهر 1398

تپه های باستانی زیر پای عروسک های غول پیکر

تپه های باستانی سیلک با عروسک های غول پیکر نمایش تنها یک زمین داریم؛ شامگاه یکشنبه 20 مرداد و در نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی، اجرایی متفاوت را تجربه کرد.

18 شهریور 1398

7 دقیقه در تالار حافظ تجربه می شود، آرش عباسی و یک اپرای کوچک

آرش عباسی نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه کارگردانی، به خبرنگاران گفت: قرار است از فروردین سال 98 نمایش 7 دقیقه اثر استفانو ماسینی را که نیایش بهمنیه ترجمه کرده در تالار حافظ روی صحنه ببرم. این نمایش ماجرای کارگرهای...

1 تیر 1398

پیگیر حاشیه های جشنواره تئاتر خراسان رضوی هستیم، صیانت از آرا

به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی در پاسخ به پرسشی درباره حاشیه های ایجاد گردیده در بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی خراسان رضوی اظهار کرد: بعد از اطلاع از اعتراض نامزدهای جشنواره تئاتر رضوان به نحوه برگزاری و اعلام برگزیدگان در مراسم اختتامیه،...

12 دی 1397
تعداد: (21)