بازسازی، نوسازی و تعمیرات ساختمان

ساخت مدرسه 6 کلاسه به همت خیران در فردوس

آکادمی شش کلاسه مشفق با حضور خیران در شهرستان فردوس افتتاح شد.

4 آبان 1401

اجرای طرح آبخیزداری در یک میلیون و 400 هزار هکتار از مراتع کشور

رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: این سازمان سال جاری طرح های آبخیزداری را در یک میلیون و 400 هزار هکتار از مراتع سرتاسر کشور اجرا می نماید.

25 تیر 1401

جال محل جییور، قصری شناور در دریاچه

قصر شناور جال محل در جیپورشهر جیپور مرکز استان راجستان در شمال غربی هند قصرها و عمارت های لوکس و باشکوه زیادی دارد که یکی از آن ها قصر شناور جال محل است. شاید در میان شلوغی های شهر جیپور، آرامش بخش ترین چشم انداز، قصر شناور جال محل باشد، عمارتی زیبا و قرینه...

9 خرداد 1401

مقرون به صرفه ترین آپارتمان های کرج در کدام منطقه ها است؟

با صعود بی وقفه قیمت مسکن حالا برخلاف چند ماه گذشته خانه هایی که حدود قیمت 500 میلیون تومان قیمت داشته باشند در بازار مسکن کرج کمیاب تر شده اند.

12 اردیبهشت 1401

تبدیل گراند هتل اینگلس مادرید به یک هتل لوکس و مدرن

گراند هتل اینگلس مادرید در سال 1886 فعالیت خود را شروع کرد، اما به مرور زمان شکوه خود را از دست داد تا اینکه اخیرا بازسازی شد و به عنوان یک هتل مدرن و لوکس مجددا افتتاح شده است.

6 اسفند 1400

طرح آبخیزداری در یک میلیون و 400 هزار هکتار از مراتع کشور اجرا شد

تهران (پانا) - رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت این سازمان سال جاری طرح های آبخیزداری را در یک میلیون و 400 هزار هکتار از مراتع سرتاسر کشور اجرا می نماید.

16 دی 1400

خطوط ارتباطی بین دو کُره از روز دوشنبه بازیابی می گردد

کره شمالی بیان کرد که در راستای پیشبرد صلح در شبه جزیره، از ساعت 9 صبح روز دوشنبه تمامی خطوطی ارتباطی با کره جنوبی را بازیابی خواهد نمود.

28 مهر 1400

ضرورت توسعه و اصلاح شبکه های آب شهری شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: درراستای کاهش مسائل افت فشار آب در شهرکرد اجرای تبصره 3 و ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح های فاضلاب و بازسازی شبکه های آب شهری لازم است.

16 شهریور 1400

پروتئین وی یا کراتین؛ کدام بهتر است؟

افرادی که مکمل های ورزشی را می شناسند می دانند که برای بهبود عملکردشان در تمرینات و ارتقای سطح تمرینات، دنیایی از انتخاب ها پیش روی آن ها است؛ از مکمل های حاوی مواد مغذی اصلی گرفته تا مکمل هایی که برای فواید ویژه ای مصرف می شوند. این تنوع باعث می گردد تا...

26 مرداد 1400

معرفی تعدادی از برترین هتل های سبز در دنیا

انتخاب برترین هتل های دوستدار محیط زیست در جهان برای بعضی مسافران جلوه نامناسب و بدی دارد؛ آنها گمان می نمایند اقامت در این اقامتگاه ها یعنی اقامت در جایی غیر لوکس و نامناسب. طبق نظر آلیسیا سیمون، سخنگو و مدیر اجرایی شرکت hotelscombined اقدامات و انتخاب گردشگران...

28 تیر 1400

مدیران کردستان برای اجرایی شدن برنامه های محرومیت زدایی کوشش می نمایند

خبرنگاران/کردستان معاون هماهنگی امور مالی و توسعه منابع استاندار، پس از ارائه گزارش طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی توسط مدیرکل صمت استان، با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه ها گامی مهم در راستای توسعه استان است، گفت: این پروژه ها مطالبه مردم کردستان...

2 خرداد 1400

خبرنگاران وزیر میراث فرهنگی بازارچه صنایع دستی بوشهر را افتتاح کرد

بوشهر- خبرنگاران- همزمان با دومین روز بزرگداشت دهه فجر بازارچه صنایع دستی در عمارت مبارکی بوشهر شامگاه دوشنبه با حضور علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.

11 اسفند 1399

خانه زینت الملوک قوام؛ بنای قاجاری زیبا در شیراز، عکس

درصورتی که برای سفر و تفریح و سرگرمی راهی کاخ اعیانی زینت الملوک قوام بشوید و پا در زیرزمین این منزل بگذارید، با صحنه عجیبی رو به رو خواهید شد.

28 آذر 1399

چه ترامپ پیروز گردد چه بایدن؛ سراسر دنیا تغییر خواهد نمود!

در میان بی ثباتی های ژئوپلیتک، مردم به هنر، فرهنگ و آموزش برای یافتن راه حال هایی برای مسائل اساسی تر بشر روی آورده اند.

27 مرداد 1399

کرونامحرکی برای تحول اقتصاد دیجیتال

کرونا بواسطه اختلال در زنجیره تأمین و دسترسی پایدار به نهاده های تولید، تغییر (کاهش) در بخش عرضه اقتصاد (تولید و واردات) وکاهش عرضه نیروی کار و در نتیجه تعطیلی موقت فعالیت ها و کسب وکارها به افت فعالیت های اقتصادی منجر شده است. به گونه ای که سال پیش رو به...

5 مرداد 1399

منتظر بازگشت قهرمانان کشتی هستیم، بهترین مجموعه تمرینی را در دنیا داریم

سرپرست اردوهای تیم های ملی کشتی گفت: دعا می کنیم هر چه زودتر شرایط به گونه ای گردد که اردوهای تیم ملی مجدداً شروع گردد و در خدمت کشتی گیران باشیم.

19 خرداد 1399

مانیتور TUF Gaming VG279Q1R ایسوس برای گیمرها

امروز ایسوس یک مانیتور 27 اینچی جدید با نرخ نوسازی تصویر بسیار بالا معرفی کرد. در ادامه به معرفی، مشخصات و قیمت مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG279Q1R ایسوس می پردازیم.

19 خرداد 1399

مستندسازی بلندترین طاق طبیعی دنیا درحال انجام است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سامان توفیق سرپرست هیأت بررسی و مستندسازی باستان شناسی غار- دژ اسپهبَد خورشید شهرستان سوادکوه مازندران با اشاره به اهمیت محور دوآب -خطیر کوه از منظر تاریخی ، فرهنگی و طبیعی گفت:...

25 فروردین 1399

القحطانی بار دیگر فرمانده سایبری بن سلمان می شود؟

روزنامه واشنگتن پست در مقاله ای به احکام اولیه دستگاه قضایی عربستان علیه عاملان قتل روزنامه نگار منتقد و تبرئه شدن متهمان ردیف اول این پرونده پرداخته و نوشته است که این تبرئه به معنای مخالفت آشکار با انتقاد نهاد های حقوق بشری و روزنامه نگاران است. ...

24 بهمن 1398